27/04/2009

Kako postati bogat

L. P. Cruz me je s člankom v svojem spletniku Extra Nos navdihnil, da tudi sam kaj povem o mamljivih ponudbah, ki jih precej redno prejemam po elektronski pošti. V njih mi različni nekdanji afriški predsedniki, ministri ali žalujoče vdove po teh osebah in sploh žalujoči ostali ponujajo, da bi na moj bančni račun nakazali kakšno večjo vsoto denarja. Nekateri, bolj pobožni pa bi radi prispevali kak bogat dar za mojo "ministry", čeprav nimam nobene "ministry".

Najbolj zanimivo sporočilo pa sem dobil včeraj, saj se mi je oglasila oseba iz nigerijske pokrajine Aceh. Tu pa nisem mogel, da ne bi omenjeni osebi tudi odgovoril. Poučil sem jo, da bi glede na to, da je doma ravno iz omenjene pokrajine, v omenjeni državi, vsekakor morala vedeti, da pokrajina Aceh ni v Nigeriji, ampak v Indoneziji. In bogastvo mi je spet splavalo po vodi. Kot že velikokrat v podobnih primerih.

Na tak način zagotovo človek ne more postati bogat... Vsaj v smislu posedovanja evrov ne. Velja pa ob tem razmisliti o naslednjih Jezusovih besedah: »Ne nabirajte si zakladov na zemlji, kjer uničujeta molj in rja in kjer tatovi vlamljajo in kradejo; nabirajte pa si zaklade v nebesih, kjer jih ne uničujeta ne molj ne rja in kjer tatovi ne vlamljajo in ne kradejo. Kjer je namreč tvoj zaklad, tam bo tudi tvoje srce.« (Mt 6,19-21 SSP)



2 komentarja:

LPC pravi ...

Thanks for the link bro Dizma...

Amazing I cannot stop being shocked at the persistence of these people even though they know that the world know they are scammers. They still send out the emails. They must be hoping a sucker out there might bite the bait (working on greed).

LPC

Dizma pravi ...

Thank for giving me an inspiration to talk about my similar experiences. :)