18/01/2010

Martin Luther King: "I Have A Dream"



Tale posnetek znamenitega govora, ki ga je imel dr. Martin Luther King ml. dne 28. avgusta 1968 pred Lincolnovim spomenikom v Washingtonu,  naj nas spomni na  letošnji dan Martina Luthra Kinga.

Slovenski prevod odlomka iz govora (Wikipedija):

Moje sanje so, da se bo nekega dne ta narod prebudil in začel živeti v duhu pravega pomena besed : "Prepričani smo, da so vsi ljudje enakopravni." Moje sanje so, da bodo lahko nekoč, na rdečih hribih Georgije, sinovi sužnjev in sinovi sužnjelastnikov, sedeli skupaj za isto mizo kot bratje. Moje sanje so, da se bo nekoč celo puščavska država Mississippi, sedaj polna krivice in zatiranja, spremenila v oazo svobode in pravice. Moje sanje so, da bodo moji štirje otroci nekega dne del naroda, ki jih ne bo sodil po barvi kože, temveč po njihovih dejanjih. To so moje sanje.
 

Ni komentarjev: