05/10/2014

Pojdimo k prestolu milosti!

Žal zgornje besede Thomasa Watsona še kako veljajo: Jezus je bil bolj voljan iti na križ, kakor smo ljudje pripravljeni iti k prestolu milosti, da bi prejeli popolno odpuščanje vseh naših grehov in nepostavnosti. Jezus je ob neki priložnosti povedal:  "Tesna so vrata in ozka je pot, ki vodi v življenje, in malo jih je, ki jo najdejo." (Mt 7,14 CHR) Ta vrata in pot niso naša  dobra dejanja ali kake posebne duhovne vaje, ampak Jezus sam. On je namreč na drugih mestih povedal: "Jaz sem pot," (Jn 14,6)  in "Jaz sem vrata." (Jn 10,9)  On je ob drugi priložnosti rekel o sebi: "Ne mislite, da sem prišel razveljavljat postavo ali preroke: nisem prišel, da razveljavim, ampak da izpolnim." (Mt 5,17 CHR) On je tisti, ki je s svojo popolno poslušnostjo namesto nas izpolnil vse pravične zahteve postave. Jezus Kristus je popoln Odrešenik. Ker je tako, nas avtor Pisma Hebrejcem vabi:

"Bližajmo se torej s srčno zaupnostjo prestolu milosti, da dobimo usmiljenje in najdemo milost za pravočasno pomoč."  (Heb 4,16). 


Ni komentarjev: