25/12/2021

Emanuel - Bog z nami


  Ko pa sta se pojavili dobrota in človekoljubnost Boga, našega odrešenika, nas je rešil, a ne zaradi del pravičnosti, ki bi jih storili mi, marveč po svojem usmiljenju, s kopeljo prerojenja in prenovitve po Svetem Duhu. Tega je po našem odrešeniku Jezusu Kristusu obilno izlil na nas, da bi, opravičeni po njegovi milosti, postali dediči večnega življenja, v katero upamo. (Tit 3,4-7)

Iz božiča smo naredili najbolj prisrčen krščanski praznik, pa vendar, kot pravilno ugotavlja dr. Lawson, Kristus ni prišel na svet zato, da bi naredil še en praznik. V čas in prostor je vstopil, da bi umrl za grešnike, a ne le umrl, ampak tudi živel zanje. Nismo torej odrešeni le po njegovi smrti, ampak tudi po njegovem življenju. 

Bog ni poslal svojega Sina na svet, ker bi bili mi tako dobri in zaslužni, ampak zaradi svoje dobrote in človekoljubnosti. Dejanje odrešenja je stvar čistega usmiljenja in milosti. Opravičenje je Božji dar, ki doživi svoje uresničenje s prerojenjem in prenovitvijo, ki sta delo Svetega Duha. To lahko prejmemo le po veri, ki ni nič drugega kot trdno zaupanje v popolnoma dovršeno Jezusovo delo za nas. 

V času, ki mu svet pravi "veseli december",  lahko občudujemo ves prazen blišč taistega sveta, ki se izraža skozi množico luči, ki poskušajo razsvetliti temo, toda celo pri razsvetljevanju fizične teme niso ravno preveč uspešne. Duhovno temo, v kateri je naš svet, pa lahko razsvetli le On, čigar rojstvo obhajamo danes. On je v vsem pravo nasprotje kričeče bleščavosti, s katero se, kot z nekakšnim figovim listom, pokriva svet. 
 
Da, Jezus Kristus je Emanuel - Bog z nami, ki daje  tuzemskemu življenju vsem, ki vanj zaupamo, novo vsebino, pozneje pa srečno večnost v njegovi prisotnosti:  "Bog je namreč svet tako vzljubil, da je dal svojega edinorojenega Sina, da bi se nihče, kdor vanj veruje, ne pogubil, ampak bi imel večno življenje." (Jn 3,16)

Blagoslovljene božične praznike!

Ni komentarjev: