26/05/2024

Na nedeljo Svete Trojice

Enajst učencev se je odpravilo v Galilejo na goro, kamor jim je Jezus naročil. 17 Ko so ga zagledali, so se mu do tal priklonili, nekateri pa so dvomili. 18 Jezus je pristopil in jim spregovoril: "Dana mi je vsa oblast v nebesih in na zemlji. 19 Pojdite torej in naredite vse narode za moje učence: krščujte jih v ime Očeta in Sina in Svetega Duha 20 in učite jih izpolnjevati vse, kar koli sem vam zapovedal! In glejte: jaz sem z vami vse dni do konca sveta."   (Mt 28,16-20)

"Ker krščanski Bog ni samoten Bog, ampak občestvo treh oseb, vodi vera človeška bitja v božansko občestvo. Posameznik ne more biti v zasebnem, zaprtem občestvu s troedinim Bogom, to bi pomenilo nekakšno »štiriedinost«, saj krščanski Bog ni zasebno božanstvo. Občestvo z Bogom je hkrati občestvo z vsemi ostalimi, ki so se v veri zaupali istemu Bogu. Zato postavlja isto dejanje vere posameznika v nov odnos z Bogom in z drugimi, ki so tudi v občestvu z Bogom."



                          (Miroslav Volf, After Our Likeness: The Church as the Image of the Trinity)

Ni komentarjev: