Po teh besedah se je vzdignil pred njihovimi očmi in oblak ga je zastrl njihovim pogledom. Ko so po njegovem odhodu strmeli v nebo, glej, sta stala pri njih dva moža v belih oblačilih, 11 ki sta rekla: "Možje Galilejci, kaj stojite in gledate v nebo? Ta Jezus, ki je bil vzet od vas v nebo, bo prišel prav tako, kakor ste ga videli iti v nebo." (Apd 1,9-11)
Tako imenovana Apostolska vera pravi o našem Gospodu, da je "šel v nebesa; sedi na desnici
Boga Očeta vsemogočnega," Nikejsko-carigrajska pa govori podobno: "In je šel v
nebesa, sedi na desnici Očetovi." Le zakaj je člen vere, ki govori o
Gospodovem vnebohodu, tako pomemben, pa tudi, zakaj je šel Jezus v
nebesa, in ni raje kar ostal na zemlji, da bi
tukaj nadaljeval svoje poslanstvo?
Pri zadnji večerji je Jezus rekel svojim apostolom: "Toda govorim vam resnico: za vas je bolje, da grem; kajti če ne grem,
Tolažnik ne bo prišel k vam; če pa odidem, vam ga bom poslal."
(Jn 16,7) Ko je bil Jezus še na zemlji, je bil v telesu. Tudi po
vstajenju je bil še vedno v telesu, ki je bilo sicer poveličano, toda
še vedno je bilo samo telo. Telo pa je podvrženo fizikalnim
zakonitostim, zato je lahko istočasno le na enem mestu.
Sveti Duh, ki ga je Gospod obljubil, pa ni prostorsko omejen in lahko
istočasno deluje na
različnih mestih, saj ga pri tem ne ovira telo.
Avtor Pisma Hebrejcem pravi, da je Jezus "za grehe daroval eno samo žrtev in za vekomaj sédel na Božjo desnico."
(Heb 10,12) Jezusu ni več treba darovati nobenih žrtev. Njegova ena
sama žrtev na križu, ki jo je daroval za grehe sveta, je popolna, zato
niso več potrebne nobene druge žrtve. Pot v nebesa je odprta vsem, ki
verujejo. Zato sedaj Jezus sedi na Očetovi desnici. Njemu ni treba več
ničesar darovati. Da je to res, nam potrjuje njegova beseda, tik preden je umrl na
križu: "Izpolnjeno je," (Jn 19,30) V Pismu Hebrejcem pa beremo tudi naslednje: "Dokončno lahko odreši tiste, ki po njem prihajajo k Bogu, ker vedno živi, da posreduje zanje." (Heb 7,25) Jezus, ki je sedaj na Božji desnici, posreduje za tiste, ki prihajajo k Bogu. Zato pravi apostol Pavel: "Bog je namreč samo eden. Samo eden je tudi srednik med Bogom in ljudmi, človek Kristus Jezus."
(1Tim 2,5) Jezus je torej srednik med Bogom in ljudmi. Pa ne le to, on
je edini srednik! Nekatere cerkve, med drugim rimska, trdijo, da
obstajajo še
drugi sredniki, kot na primer devica Marija, angeli in
svetniki.
S tem zanikajo edino sredništvo, ki ga ima Jezus, ki sedi na Božji
desnici. O Jezusovem sredništvu govori apostol Pavel tudi v Pismu Rimljanom, kjer
pravi: "Kdo bo obsojal? Kristus Jezus, ki je umrl, še več, ki je bil obujen od mrtvih in sedi na Božji desnici ter posreduje za nas?" (Rim 8, 34) Jezus svojega ljudstva ne obsoja, on na Božji desnici posreduje za nas. Peter Orr je v zvezi s tem zapisal:
Jezus prosi za nas. Toda on ne posreduje za nas, da bi bili spravljeni z Bogom, ne posreduje za odpuščanje naših grehov, kajti njegovo delo na križu nam je že vse to priskrbelo. Ne, on prosi, da bi bili dokončno odrešeni, torej odrešeni do konca, in to je nekaj, kar spada v prihodnost. Jezus prosi, da bi vztrajali na krščanski poti.
Jezus torej za nas prosi, da bi vztrajali vse do konca, da nas torej ob svojem drugem prihodu najde kot tiste, katerim bo rekel: "Pridite, blagoslovljeni mojega Očeta! Prejmite v posest kraljestvo, ki vam je pripravljeno od začetka sveta!" (Mt 25,34) Koga bi še sploh lahko hoteli za
srednika poleg edinorojenega Božjega Sina in Odrešenika Jezusa Kristusa,
ki sedi na Očetovi desnici in prosi za nas?
Ni komentarjev:
Objavite komentar