03/11/2023

A. W. Pink o oznanjanju evangelija

Večina ljudi v dvajsetem stoletju je tako nevedna, da si predstavlja, da se evangelij nanaša na grešnike. Evangelij je Kristusov evangelij! Nanaša se na osebo in delo Božjega Sina! Dobro poslušajte,  hočem namreč, da bi to zelo jasno razumeli. Evangelij ni ponudba, evangelij je proglas, ne povabilo. Evangelij je proglas o Kristusu in je resničen tudi v primeru, če mu to noč nihče na zemlji ne bi verjel! To, ali mu jaz verjamem, še ne dela evangelija resničnega. Evangelij je resničen, ne glede na to, ali mu verjamem, kajti evangelij ne govori o meni, ampak o Kristusu.

Zdaj pa poslušajte mojo naslednjo izjavo in se vanjo poglobite. Mi nismo odgovorni, da bi grešnike privedli h Kristusu. Noben pridigar ni za to odgovoren. Noben ulični oznanjevalec ni odgovoren, da bi privedel katerega koli grešnika h Kristusu, saj ni med nami nikogar, ki bi to zmogel. Mi nimamo te moči. Odgovorni smo za to, da privedemo  Kristusa h grešniku. Ste razumeli? Naša dolžnost je, da oznanimo grešniku Kristusa!   
(A. W. Pink)

Ni komentarjev: