08/10/2015

Postava na kamnu ali v srcu?



Kot ste lahko slišali in videli v zgornjem videu, so v Oklahoma Cityu, ki je glavno mesto istoimenske ameriške zvezne države, s tamkajšnjega Capitola odstranili kamnit spomenik z desetimi Božjimi zapovedmi, saj je tamkajšnje vrhovno sodišče omenjeni spomenik razglasila za "neustaven".  Mnogi tamkajšnji kristjani so nad tem dejanjem oblasti ogorčeni. Pa so upravičeno?

Menim, da niso. Pa ne zato, ker bi imel kaj proti Božji postavi, katero predstavljajo, ampak iz dveh drugih razlogov. Prvi je, da gre za profan prostor, ki je namenjen ljudem vseh prepričanj, zato se mi ne zdi prav, da ga na silo pokristjanjamo. Drugi razlog pa je ta, da je čas, da kristjani odrastejo v smislu, da se nehajo zanašati na zunanje manifestacije Božje postave, vklesane v mrtev kamen  ter jo raje ponotranjijo, kot je to storil kralj David, ki pravi: 
 "Izpolnjevati tvojo voljo, moj Bog, me veseli,
tvoja postava je v mojem srcu."
(Ps 40,9)
Apostol Pavel pa je napisal svojim dragim Korinčanom:  "Očitno ste Kristusovo pismo, za katero skrbimo mi in ki ni pisano s črnilom, temveč z Duhom živega Boga, pa ne na kamnite table, marveč na table mesenih src."  (2Kor 3,3) Tako torej, če niso zapovedi zapisane na table naših človeških src, potem je vse zaman. Zapovedi nas privedejo k Jezusu, potem pa postanejo vodilo v življenju kristjana. Kamniti spomeniki pri tem pomagajo toliko, kot prispeva kamnit nagrobnik k našemu zveličanju. Nič. 


Ni komentarjev: