Nato sem videl novo nebo in novo zemljo. Kajti prvo nebo in prva zemlja sta izginila in morja ni bilo več.
2 Videl sem tudi sveto mesto, novi Jeruzalem, ko
je prihajal z neba od Boga, pripravljen kakor nevesta, ki se je
ozaljšala za svojega ženina.
3 In zaslišal sem močen glas, ki je prišel od
prestola in rekel: "Glej, prebivališče Boga med ljudmi! In prebival bo z
njimi, oni bodo njegova ljudstva in Bog sam bo z njimi, njihov Bog. 4 In obrisal bo vse solze z njihovih oči in smrti ne bo več, pa tudi žalovanja, vpitja in bolečine ne bo več. Kajti prejšnje je minilo."
5 Tisti, ki je sedèl na
prestolu, pa je rekel: "Glej, vse delam novo!" Rekel je tudi: "Zapiši,
kajti te besede so zanesljive in resnične!" 6 Nato mi je rekel: "Zgodile so se! Jaz sem Alfa in Omega, začetek in konec. Žejnemu bom dal zastonj od izvirka žive vode. 7 Kdor bo zmagal, bo to podedoval in jaz bom njemu Bog, on pa meni sin." (Raz 21,1-7)
Pričujoči odlomek pripoveduje o eshatološki prihodnosti. Apostol Pavel pravi naslednje: "Saj vemo, da celotno stvarstvo vse do zdaj skupno zdihuje in trpi porodne bolečine." (Rim
8,22) Apostol Janez pa piše, da ves svet tiči v zlu (cf. 1Jn 5,19).
Odstranitev tistega, čemur se reče prvo nebo in prva zemlja, pomeni
odstranitev sveta, ki je okužen z grehom. O resnosti greha najbrž niso
potrebni posebni dokazi, ker jih je vse polno okrog nas. Treba je le
vzeti v roke kak časnik, malo pobrskati po spletu, poslušati poročila,
ali pogledati televizijski dnevnik.
Danes se veliko govori o novem svetovnem redu. S tem se danes ukvarjajo svetovni politiki, rimski papež, Organizacija združenih narodov in drugi. Trenutno obstaja veliko
različnih in velikokrat nasprotujočih si načrtov v zvezi s tem, kako
naj bi bil urejen ta svet, da bi vse gladko delovalo, a se doslej še
nobeden ni uresničil tako, kot je bil zamišljen. Stranke, ki se
prerivajo v boju za oblast, obljubljajo pred volitvami mleko in med, ko
pa zajahajo konja oblasti, tisto mleko in med bolj ali manj skopnita. "Stvarstvo je bilo namreč podvrženo ničevosti," pravi Pavel (Rim 8,20). Zato se tudi dobri nameni redno sfižijo.
Bog pripravlja radikalno preobrazbo, ki je ne bodo izvedli ljudje, ampak
on sam. Ljudje so, kot poje internacionala, velikokrat razbijali ta
svet krivičnosti, nakar so si zgradili svoj novi svet, ki je bil še
krivičnejši. Bog pa bo odpravil ta svet krivičnosti in zgradil svoj novi svet.
Za svoje delo ne potrebuje naše pomoči, in to ne glede na to, kaj o 5tem misli ali govori sedanji rimski škof. V novem Božjem kozmičnem redu
ne bo prostora za bolezni, trpljenje, smrt, žalost in zlo v katerikoli
obliki. Novi Jeruzalem (cf. Raz 21,2) simbolizira Božjo cerkev, ki jo je
Kristus enkrat za vselej odkupil s svojo dragoceno krvjo.
Tedaj se bodo uresničile Božje besede o pogubi pogubljenih in dovršitvi
zveličanja svetih (cf. Raz 21,6). Jezus Kristus je alfa in omega, začetnik vsega
stvarjenja in njegov dovrševalec. On ponuja žejnim zastonj od izvirka
žive vode. Odrešenja se ne da plačati niti kako drugače zaslužiti,
odrešenje je brezplačni milostni Božji dar, ali kot pravi sv. Pavel: "Z milostjo ste namreč odrešeni po veri, in to ni iz vas, ampak je Božji dar. Niste odrešeni iz del, da se ne bi kdo hvalil."
(Ef 2,8.9) Kdor je resnično žejen žive vode, bo zagotovo prišel h
Gospodu. Tak je Božji otrok, dedič Božjega kraljestva in sodedič s
Kristusom (cf. Rim 8,17).
Ali že sodiš v to kategorijo? Če ne, še vedno ni prepozno: "Bog je namreč svet tako vzljubil, da je dal
svojega edinorojenega Sina, da bi se nihče, kdor vanj veruje, ne
pogubil, ampak bi imel večno življenje." (Jn 3,16)
Ni komentarjev:
Objavite komentar