15/09/2022

Ples z volkovi (wokeovi)

Ko sem danes zjutraj odprl Blogger, da posredujem današnji prispevek (gre za prevod Sproulove misli, ki sem ga naredil včeraj), me je pozdravilo rumeno poudarjeno sporočilo, ki se glasi takole:
Objava je bila preklicana zaradi kršitve Bloggerjevih smernic za skupnost. Če jo želite znova objaviti, posodobite vsebino tako, da bo skladna s smernicami. 

Ko sem odprl elektronsko pošto, sem v njej našel e-mail z naslednjo vsebino: 

 Pozdravljeni,

          kot morda že veste, so v naših smernicah za skupnost 
(https://blogger.com/go/contentpolicy) opisane meje dovoljenih in 
nedovoljenih praks v Bloggerju. Glede objave z naslovom »Čigava življenja 
štejejo? « smo prejeli zahtevo za pregled. Ugotovili smo, da krši naše 
smernice, in preklicali objavo URL-ja 
http://reformsi.blogspot.com/2020/06/cigava-zivljenja-stejejo.html, tako da 
ni na voljo za bralce spletnega dnevnika.

     Zakaj je bila preklicana objava v spletnem dnevniku?
     Vaša vsebina krši naš pravilnik o neželeni vsebini. Za več informacij 
obiščite stran z našimi smernicami za skupnost prek povezave v tem 
e-poštnem sporočilu.

     Če želite znova objaviti objavo, posodobite vsebino tako, da bo skladna 
z Bloggerjevimi smernicami za skupnost. Ko je vsebina posodobljena, jo 
lahko znova objavite na 
https://www.blogger.com/go/appeal-post?blogId=17040397&postId=8907182427285587226
S tem boste sprožili pregled objave.

     Več informacij je na voljo v teh virih:

     Pogoji storitve: https://www.blogger.com/go/terms
     Bloggerjeve smernice za skupnost: https://blogger.com/go/contentpolicy

     Lep pozdrav,

     ekipa za Blogger

Hm, le katere so bile tiste zle prakse, s katerimi sem kršil Bloggerjeva pravila? Dne 28. junija lani, res je, lani, torej leta 2021, sem napisal prigoden članek z naslovom Vsa življenja štejejo. Poanta članka je bila, da štejejo vsa življenja, ne glede na barvo kože, raso, narodnost, veroizpoved, številko čevljev, debelino denarnice in kar je še takega. Bog je na začetku  ustvaril človeka po svoji podobi, zato je pred njim vsako življenje sveto, ali, kakor piše na tabli pred (domnevno) Trubarjevo domačijo: "Pred Bugam smo usi glih." Toda po mnenju cenzorjev očitno nismo "usi glih",  eni so torej malo bolj, drugi pa malo manj "glih". Ampak  mnenje cenzorjev je v očitnem nasprotju z resnico, razodeto v Svetem pismu, pa tudi z mnenjem cerkvenih očetov prvih stoletij ter pozneje  Tomaža Akvinskega in še pozneje Primoža Trubarja. 

Hvalevredno se mi zdi, da se najdejo ljudje drugačnih prepričanj, ki prebirajo moj blog. Zanimivo pa se mi zdi, da me z Blogerja niso obvestili, katero alineo njihovega  pravilnika sem kršil. Če te pred sodiščem obtožijo zločina, ti povedo, po katerem členu zakona si obtožen, ne rečejo npr.: "Obtoženi ste, ker ste ravnali v nasprotju z zakonodajo naše države." Sklepam, da sem kriv za tako imenovani sovražni govor, ki pa je tako raztegljiv pojem, kot je bil nekdanji člen 133 Kazenskega zakonika SFRJ, kjer so te med drugim lahko obtožili za "vznemirjanje javnosti".  Bojim se, da je v mojem primeru tako, da ko zahtevaš enaka merila za enake pojave, postaneš problematičen. Kakorkoli, meni se zdi bolj problematično paternalistično ustvarjanje iz določenih ljudi večne žrtve, ki jih moraš kar naprej pomilovati, kot bi šlo za kakšne nedoletne osebe. Tem ljudem po mojem na ta način jemljejo dostojanstvo, ob čemer povzdigujejo lastno samopravičnost. 

Kakor koli, glede na to, da sem v svojem prispevku z naslovom "Čigava življenja štejejo?" govoril resnico in samo resnico, podkrepljeno s svetopisemskimi citati, članka ne mislim spreminjati. Naj kar ostane tam, kamor so ga dali cenzorji. Še enkrat pa ponavljam resnico, ki je povsem skladna z Božjo besedo: "Vsa življenja štejejo!" Vsem, ki iz katerega koli razloga berete moj blog, pa želim, prosto po Trubarju,  milosti, usmiljenja in miru ter pravega spoznanja Boga po Jezusu Kristusu! 

2 komentarja:

beldel pravi ...

Hvala za prispevke. Vsi so mi v veliko pomoč k dojemanju Sporočila Evangelija.
lp

Dizma pravi ...

Hvala. Lepo je spet srečati starega znanca z nekdanjih forumov. Lp