Tomaža, enega izmed dvanajsterih, ki se je imenoval Dvojček, pa ni bilo med njimi, ko je prišel Jezus. Drugi učenci so mu torej pripovedovali: "Gospoda smo videli." On pa jim je rekel: "Če ne vidim na njegovih rokah rane od žebljev in ne vtaknem prsta v rane od žebljev in ne položim roke v njegovo stran, nikakor ne bom veroval." (Jn 20,24.25)
Dvom
v Jezusovo vstajenje je nekaj, kar se ponavlja od samega začetka. Konec
koncev je tudi Tomaž dvomil. On pa ni bilo kdorkoli, ampak eden iz vrst
najožjega kroga Jezusovih učencev. Martin Luther je rekel, da je nauk o
opravičenju temelj, na katerem cerkev stoji ali pade. Ker pa naše
opravičenje temelji na vstajenju Gospoda Jezusa Kristusa, je Jezusovo
vstajenje tisti usodni temelj, na katerem stoji ali pade krščanska vera.
O Tomaževem dvomu in o pomenu Gospodovega vstajenja je v nedeljo 20. aprila spregovoril William Taylor v londonski cerkvi sv. Helene - Bishopsgate. Video traja malo več kot pol ure.
O Tomaževem dvomu in o pomenu Gospodovega vstajenja je v nedeljo 20. aprila spregovoril William Taylor v londonski cerkvi sv. Helene - Bishopsgate. Video traja malo več kot pol ure.
Ni komentarjev:
Objavite komentar