12/05/2014

Milost nad karmo

Vir slike: Wikipedija
Bono: Resnično verjamem, da smo se premaknili iz sveta karme v svet milosti.

Assayas: Dobro, ampak to mi ni nič bolj jasno.

Bono: Vidiš, središče vseh religij je ideja karme. Saj veš, kar daš ven se ti povrne: oko za oko, zob za zob, ali kot v fiziki; v fizikalnih zakonih vsaka akcija sproži enako ali nasprotno akcijo. Jasno mi je, da je karma v samem srcu vesoljstva. V to sem popolnoma prepričan. Pa vendar se zraven pojavi ideja, imenovana milost, ki postavi na glavo vse tisto: "Kar seješ, to žanješ." Milost se izmika razumu in logiki. Ljubezen zmoti (interrupts) [...] posledice tvojih dejanj, kar je v mojem primeru zelo dobra novica, zato ker sem naredil kup neumnosti. 

Assayas: O tem želim kaj več izvedeti.

Bono: To je med mano in Bogom. Toda bil bi v velikih težavah, če bi bila karma moj končni sodnik... Ne opravičujem svojih napak, ampak vztrajam pri milosti.  Vztrajam v tem, da je Jezus vzel moje grehe na križ, ker vem, kdo sem in upam, da mi ni treba biti odvisen od moje lastne pobožnosti (religiosity). 


(Iz pogovora, ki sta ga imela Michka Assayas in Bono)

Vir: Modern Reformation, May-June 2014, Escondido CA. Str.39. Poslovenil: Dizma.


Ni komentarjev: