01/01/2020

Srečno in blagoslovljeno leto 2020!

Novo leto je čas zaobljub. Potem se po navadi zelo rado zgodi, da ostane vsaj nekaj od teh zaobljub neizpolnjenih, lahko tudi vse. Takšna je pač človeška narava v njenem sedanjem stanju. Objavljam kratko molitvico, ki zelo dobro pristoji novoletnemu času in jo lahko vzamemo tudi kot nekakšno novoletno zaobljubo.  Prepričan sem, da jo je nemogoče v polnosti izpolniti, toda Jezus je že vse to v popolnosti izpolnil namesto nas. Poskusimo tudi mi! Vsak, še tako majhen uspeh je več vreden, kot da ne poskusimo.
Gospod, pripravljen sem
sprejemati, kar daješ,
pogrešati, kar mi odrekaš,
se odpovedati tistemu, kar odvzemaš,
pretrpeti, kar mi naložiš,
biti, kar zahtevaš. 
                                        (Jerry Bridges)
Srečno in blagoslovljeno novo leto 2020! 

Ni komentarjev: