03/01/2020

9 let zapora zaradi oznanjevanja evangelija

Vir slike: Open Doors USA


Kitajski pastor Wang Yi je bil obsojen na devet let zapora, tri leta izgube političnih pravic in  zaplembo premoženja v vrednosti 50.000 juanov (nekaj čez 6400 €). 

Obsojen je bil, ker naj bi spodkopaval državni red in izvajal nezakonite posle. Njegova cerkev je sporočila, da je bil obsojen zaradi oznanjevanja evangelija. Kitajski režim si prizadeva izkoreniniti podzemno cerkev, pritiska pa tudi na uradne prorežimske cerkve. Pastor Wang Yi se je na obsodbo med drugim odzval takole: 
Upam, da me bo Bog uporabil, da z izgubo moje osebne svobode povem, da obstaja oblast, ki je večja od njihove oblasti, in da obstaja svoboda, ki je ne morejo omejiti, svoboda, ki izpolnjuje cerkev križanega in od mrtvih vstalega Jezusa Kristusa.
Svoje sporočilo pa je zaključil z besedami:
Jezus je Kristus, Sin večnega, živega Boga. On je moj Kralj in Kralj vse zemlje, včeraj, danes in na veke.  Jaz sem njegov služabnik in sem zaradi tega v zaporu. V duhu krotkosti se bom upiral tistim, ki se upirajo Bogu in z veseljem kršil vse zakone, ki kršijo Božje zakone.
Bog nam daj vsem skupaj pogum, kot ga daje temu  pričevalcu za evangelij. Morda ga bomo še zelo potrebovali. V molitvi pa se spominjajmo pastorja  Wang Yija in preganjane cerkve na Kitajskem ter drugod po svetu.


Ni komentarjev: