10/11/2020

Kristus, naše upanje v življenju in smrti

 

Tema pričujoče pesmi in videospota močno spominja na  prvo vprašanje in odgovor v Heidelberškem katekizmu, ki se glasi:

Kaj je tvoja edina tolažba v življenju in ob smrti?

Moja edina tolažba v življenju in ob smrti je, da nisem sam svoj, ampak last mojega zvestega Zveličarja Jezusa Kristusa, ki je s svojo dragoceno krvjo poplačal  vse moje grehe, me rešil vseh hudičevih oblasti  ter me varuje, da mi brez volje mojega Očeta v nebesih ne pade z glave noben las, seveda, da mi tudi vse mora služiti k mojemu zveličanju. Zato mi po svojem Svetem Duhu zagotavlja večno življenje  ter me naredi voljnega z vsem srcem živeti Njemu. 
 
 
V videospotu se vmes pokaže tudi Blejski otok (od 1:57-2:14 in 3:03-3:28).

 

 

Vir za to informacijo:  Prydain >>>

Ni komentarjev: