Rembrandt: Vnebohod |
Peljal jih je ven proti Betaniji. Povzdignil je roke in jih blagoslovil. Medtem ko jih je blagoslavljal, se je odmaknil od njih in se vzdignil v nebo. (Lk 24,50.51)
V tako imenovani apostolski veroizpovedi izpovedujemo o Jezusu, da je "šel v nebesa; sedi na desnici Boga Očeta vsemogočnega," v nikejsko carigrajski pa: "In je šel v nebesa, sedi na desnici Očetovi." Poglejmo si, zakaj je ta člen vere, ki govori o Gospodovem vnebohodu, tako pomemben, pa tudi, zakaj je šel Jezus v nebesa, in ni raje kar ostal na zemlji, da bi
tukaj nadaljeval svoje odrešilno poslanstvo.
Pri zadnji večerji je Jezus rekel svojim apostolom: "Toda govorim vam resnico: za vas je bolje, da grem; kajti če ne grem,
Tolažnik ne bo prišel k vam; če pa odidem, vam ga bom poslal."
(Jn 16,7) Ko je bil Jezus še na zemlji, je bil v telesu. Tudi po
vstajenju je bil še vedno v telesu, ki je bilo sicer poveličano, toda še vedno je bilo samo telo. Telo pa je podvrženo določenim fizikalnim zakonitostim in je lahko istočasno le na enem mestu.
Sveti Duh, ki ga je Gospod obljubil, pa ni prostorsko omejen in lahko istočasno deluje na
različnih mestih, saj ga pri tem ne ovira telo.
Avtor Pisma Hebrejcem pravi, da je Jezus "za grehe daroval eno samo žrtev in za vekomaj sédel na Božjo desnico."
(Heb 10,12) Jezusu ni več treba darovati nobenih žrtev. Njegova ena
sama žrtev na križu, ki jo je daroval za grehe sveta, je popolna, zato
niso več potrebne nobene druge žrtve. Pot v nebesa je odprta vsem, ki
verujejo. Zato sedaj Jezus sedi na Očetovi desnici. Njemu ni treba več
ničesar darovati. Da je to res, nam potrjuje njegova beseda, tik preden je umrl na
križu: "Izpolnjeno je," (Jn 19,30)
Isto pismo govori na drugem mestu o Jezusu takole : "Dokončno lahko odreši tiste, ki po njem prihajajo k Bogu, ker vedno živi, da posreduje zanje." (Heb 7,25) Jezus, ki je sedaj na Božji desnici, posreduje za tiste, ki prihajajo k Bogu. Zato pravi apostol Pavel: "Bog je namreč samo eden. Samo eden je tudi srednik med Bogom in ljudmi, človek Kristus Jezus."
(1Tim 2,5) Jezus je torej srednik med Bogom in ljudmi. Pa ne le to, on je edini srednik! Nekatere cerkve, med drugim rimska, trdijo, da obstajajo še
drugi sredniki, kot so na primer devica Marija, nadangel Mihael in razni svetniki.
S tem zanikajo edino sredništvo, ki ga ima Jezus, ki sedi na Božji
desnici. O Jezusovem sredništvu pa govori apostol Pavel tudi v Pismu rimljanom, kjer
pravi: "Kdo bo obsojal? Kristus Jezus, ki je umrl, še več, ki je bil obujen od mrtvih in sedi na Božji desnici ter posreduje za nas?" (Rim 8, 34) Jezus svojega ljudstva ne obsoja, on na Božji desnici posreduje za nas.
Koga bi še sploh lahko hoteli za srednika poleg edinorojenega Božjega Sina in Odrešenika Jezusa Kristusa, ki sedi na Očetovi desnici?
Ni komentarjev:
Objavite komentar